Monday, July 2, 2012

I'm Back.....!!!!!

Assalamualaikum....
sori guys.. aku janji nak wat entri bru last week TAPI
mnggu nie baru la buat...
hehe, walaupn dah abis keje still bzy jugak..
bzy kenapa???aku buat apa g???
emmm.. bzy buat kerja rumah (maklum lah suri rumah berjaya)
hehe....

sebelum aku buat entri nie,
aku telah mengupdate + melawakan blog aku yg x brapa nak lawa nie...
tukar and padam mana yg x sepatutnya..
as u can see, bnyk dah ubah...
hehehe...
siapa yg slalu stalk blog nie je,
yang tahu apa yg dah hilang or takde...
hahaha

AND....
entri sblm nie, aku ada ckp yg aku nk cerita kt korg apa
yg dah jd spnjang aku x update blog kan..
kiranya aku nak qada' la nie...
huahuahua....
SO....
nak start ngan cerita hot&spicy ke atau original je...
????????
takpe la... aku nak cerita something yg penting dulu..
apa dia yg penting tu????

|
|
|
|
|
|
|
|

BERAKHIRNYA STATUS AKU SEBAGAI
PELAJAR 

means.....???? aku dah abis study la u alls....
pengajian aku dlm peringkat diploma dah selesai..
alhamdulillah....
final exam dah jawab...... 
final result(CGPA) pun dah ada....
so, korg rasa mcmna ngn result aku???
ok ke tak??
iya la dgn perangai aku yg "super antik".(klik sini cmne perangai aku nie)
hahahahahahaha.......

emmm... dah lah malas nak banyk bunyi pula..
Jom tengok result aku yg tak seberapa nie.
Huuuuuuhhuuuhuhuhuhu






ini lah jadi nya apabila...
dah final sem pun still lagi main2...
berjimba je lebih...
belajarnya ke laut...hehehe....
"belajar tak seberapa so, result pun tak seberapa la kan"
huhuhu..
tapi takpe,bersyukur juga.. coz dpt grad on time....
hehehe(xyah nak susah repeat paper then extend 1 more sem)
tak sanggup mak oiiiiii....

Auditing dapat C????
wat spoil kan.....hehe
tapi serius aku ckp..time jawab paper nie...
aku memang tkapai2 dlm hall...
sbb tak tahu nak jawab la....
jadinya.. tamat waktu exam....
aku tak jawab lagi 2 soalan...hahaha gempakkan..
25 markah hilang mcm tu je...
keluar je exam hall.. cuak nak mampus..
takut fail...
tapi alhamdullilah bila kluar result..
lulus walaupn dapat c..
bersyukur sngat....


JADI.... TAMAT LAH PENGAJIAN DIPLOMA AKU DALAM BIDANG PERAKAUNAN
DENGAN CGPA  3.11...(^_^)

2 comments: