Wednesday, December 28, 2011

3 BLOG KESUKAAN KU......

Hari ni... aku dah terlebih rajin plak nak update blog.....
klw sblm2 nie.... t'lebih malas..hehehe
apa2 pn... layan je la yer kwn2....
so.......................
aku nak kongsi ngn korg nie...
blog2 favourite aku...
blog yg slalu aku baca setiap kali aku on9....hahaha....

1) whatever you say i am

pemilik kepada blog ni ialah:

ANWAR HADI
(oopss.. gmbr dr blog sape aku cekaw ni...hehe... maaf lah kpda tuan blog)

apa yg special dgn blog dia ni...
ialah.....hehe... dia tulis blog guna bahasa english...(ermm,
budak tesl la kata kn)....
english dia memng power la.... i like!!!....
klw korg dngr dia speaking lg best.. melatop.....
apa yg anwar hadi kongsi di dlm blognya ialah psal life dia...
sngt interesting kita leh tau cmne kehidupan dia sbgai pelajar@sydney..
hehehe....
selain aktif tulis blog....
anwar hadi ni gak aktif vlog.... ala.... wat video.... cite la psal isu semasa ke.. apa ke,,..
then upload kt youtube...

kat bawah nie... the latest video from him... (^_^)

nak tahu lebih lanjut tentang blog anwar hadi>>>>>
jom baca.. klik link ini : http://anakazman.blogspot.com/ 

for vlog anwar hadi..

2) Elia : Short & Sweet

kenal x blog nie???
tahu x siapa pemilik blog nie??
hehehe.... jom usha.....

ELIA
(nie la penulis blog  elia : short & sweet)

aku mula baca blog kak elia nie...
gara2 kak elia nie makwe(skrg dah ex) kpda sorg yg pernah aku minat dulu.....
skrg dh x minat dah... haha.. 
xnak lah crite lebih2 psl hal tue..
so just fokus kpd blog kak elia yg comel ni....
kak elia nie juga bnyak b'cerita psal aktiviti @ apa yang dia lakukan(life dia)...
and.. ada gak selitkan iklan2.....

klw anwar hadi pelajar tesl.... kak elia nie pelajar accounting(sme ngn saya)....hehe...

dan... ermmm.. dah xtw nak membebel ape...
so... klik je la link nie:

3) Kunfayakun

si cantik & manis ini bernama FARAH LEE dan merupakan
 pemilik kepada blog "kunfayakun"

tentang blog cik farah lee nie....
bnyk membicarakan tentang islam.....
honestly... bnyk yang kita dpt ambil iktibar dr membaca blog ni...
rasanya x perlu la... aku tulis pnjng lebar lg...
jemput la kawan2 sekalian singgah ke blog farah lee ni
dengan itu... anda nilai la sndiri...
betapa bgusnya blog "kunfayakun" ini......

dan.... kalau anwar hadi pelajar tesl..... elia pelajar accounting.... farah lee pula pelajar mechanical engineering........
hehehe....
walaupun sibuk dgn pelajaran...
mereka mampu menghasilkan blog yg begitu menarik....
syabas.... ANWAR HADI... ELIA... FARAH LEE....
wish all the best to all of u....

*** mohon maaf andai ada tersalah kata.......
sesungguhnya saya hanya manusia biasa.......







No comments:

Post a Comment