Wednesday, October 26, 2011

Terasa kehilangan

terasa kehilangan???
sedey je bunyi entry nie.....
knape cik nomi nie terasa kehilangn??

smua nie jd...
sebab......????
utk pngtahuan korg... 
seminggu selepas hari raya aidilfitri yg lalu....
Nenekku yg tersyg telah pergi menghadap ilahi.....
pergi untuk selamanya.....
time tu...
aku xda kt kampung(sabah).....
aku dh balik pi KL...
sbb kuliah strt suda.....
oleh sbb.. fikirkn tanggungjwb aku as student..
aku t'pksa jg.. pergi masa tue....
walaupn.... masa tue arwah nenek dh dlm ICU......
terasa berat hati nak pergi...
tp nak wat cmne...
huhuhuhu.....kena balik KL jg......

jd... hnya aku sorg je,...
yg xda msa hari Nenek menghembuskn nfsnya yg t'akhir...
dan... seterusnya.. msa nenek di sempurnakn jg..
aku xda...
senang cite.. aku xdpt tgk arwah nenek tuk kali yg t'akhir.....
tp x apa.. aku Redha....

so... b'balik kpda crita nomi terasa kehilangn??
of course la tentng Arwah Nenek kn...
mcm nie...
skrg kn.. aku tgh cuti semm dn berada di kmpung tercinta.....
then.... td aku pergi umah nenek...
masa di sana...
aku rasa mcm lain ja.....
terasa mcm kurang sesuatu......
dlm hati aku ckp..
ermmmm... memng la... Nenek sudah tiada...
terasa sedih juga td...
tp tahan ja la... sbb klw aku nangis..
cnfirm2 satu rumah tu nangis jg....
jd aku kuatkn jg hati...
aku buat mcm besa...
ketawa2.... walaupn sbnrnya tgh bersedih.....

"nda suda ku boleh dgr gelak ketawa nenek....
suara nenek....
dn gelagat nenek dgn cucu2nya......"


(Nie la Arwah Nenek brsama adik spupu)
gmbr yg akn mnjadi tatapan akn dtg......
AL-FATIHAH...
Semoga Arwah ditempatkan ditempat orang-orang yang beriman....
insyaallah..amin...

No comments:

Post a Comment