Saturday, July 2, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU


SELAMAT PENGANTIN BARU kpda 
tomok & Ayu....

aduh... apa perasaan aku skrg???
ermmm... sedey...
nape sedey?? coz tomok dh kahwin....huhuhu...
hahaha sengal la aku nie....

emm.. xde la... aku happy coz tomok dh kawin..
smoga bahagia slalu & kekal hingga ke akhir hayat.....


serius nak ckp weiiii....
bini dia nie cantik gila....
(almaklum la.... pramugari MAS kot)...
untung la tomok... dpt bini cantik....
jaga baik2 tau tomok....
nnti putih mata...h3h3h3...


aku kan..... minat gila ngn tomok nie dr dia ngn
NB lg..... masa tu aku skola rendah lg...
huhu... smpai skrg still minat dia...
n smpai bila2 la......

DAN...nak tau x?? Tomok n Ayu nie dh 8 thn b'cinta....
amboi.... lamanya... pndai Tomok simpn rahsia erk....
ERM.. harap2 aku ngn wan boleh jd cm drg ni...
b'cnta b'tahun dan b'akhir dgn pkahwinan....
huhuhuhu...(gatai)





nie kad kahwin tomok & Ayu...
Unik kan... cntik...!!
lg satu dlm kd kawin ni...
ada kena tulis lirik lagu BAGAIKAN BIDADARI...
TOMOK wat lagu tu khas tu Ayu.....
alalala.... sweet jerk.......

jom... hayati lirik lagu
"BAGAIKAN BIDADARI"

*
Bagai sebuah cerita aku dan dia
Bermula hanya matanya yang mempersona
Dia membuatkan hari-hariku
Bagai sempurna tiada celanya
Malam ku gelisah siang ku bertanya
Jika kau tak bersama
**
Hadirmu bagaikan bidadari
Melengkapkan langkahku yang terhenti
Kaulah permaisuri gelap dunia tanpamu
Umpama nafasku kan berhenti
Jika kau hilang dalam hidup ini
Percayalah kasih cintaku padamu
Tak pernah hilang
Tak akan pergi
Ulang * & **
Kita kan terus bersama
Bukan untuk seketika tapi untuk selama-lama
Jangkauan kasih kita hingga ke akhirnya
Hidup kita bagai di syurga
Ulang **
Tak pernah hilang
Tak akan pergi
Tetap di hatiku
Kekal di hatiku
Hanya kamu
Tetap di hatiku
Tetap di hatiku

3 comments:

  1. Congratz! New Wasaber. Follow all the Wasabers to stay connected among Wasabers. ;)

    -Krew WSB-

    ReplyDelete
  2. ok... thnx so much....
    love wasaber.......!!

    ReplyDelete